A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальний Заклад "Ковалівський Навчально-Виховний Комплекс "Загальноосвітня Школа І-ІІІ ступенів-Ліцей"

Соціально-психологічна служба

Основні напрями роботи практичного психолога

−    Психодіагностична робота

−   Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (індивідуальна та групова)

−    Консультаційна робота (з педагогами та батьками)

−    Психологічна просвіта

−    Організаційно - методична робота

Психодіагностична робота

  Метою діагностичної роботи є:

−    Поглиблене психолого-педагогічне вивчення учня протягом усього періоду навчання у школі, виявлення її індивідуальних особливостей, розвитку пізнавальних та особистісних якостей, динаміка розвитку.

−    З’ясування причин тих чи інших відхилень у вихованні та навчанні учнів

  Діагностична робота відповідно до конкретних завдань проводиться з окремою дитиною, з групою дітей, а також з класом в цілому.

 Результати психолого-педагогічного вивчення є підставою для складання індивідуальних, особистісно зорієнтованих розвивальних і корекційних програм.

Корекційна робота з дітьми

 Цей напрямок діяльності психолога в навчальному закладі має на меті сприяння повноцінному психічному та особистісному розвитку дитини.

 Основні завдання психолога, який працює з дітьми шкільного віку, полягають у психологічному супроводі природного розвитку дитини, який включає розвиток основ довільності психічних процесів у неї і тренування психічних процесів та функцій.

 Корекційна робота із дітьми може бути індивідуальною чи груповою.

Консультаційна робота

 Метою консультаційної діяльності практичного психолога є підвищення рівня психологічної компетентності, заохочення до вивчення кожної дитини, розвиток психологічного мислення, допомога кожному  в опануванні методів індивідуального і особистісно зорієнтованого підходу у вихованні.

 Консультаційну роботу психолог проводить з учнями, з педагогічним працівниками закладу, з батьками учнів.

 Метою консультаційної роботи із батьками школярів є привернути увагу батьків до долі власної дитини, допомогти зрозуміти вирішальне значення шкільних років у розвитку особистості, ролі тата і мами і родинної атмосфери загалом у формуванні таких базисних якостей дитини, як почуття впевненості, захищеності, вміння радіти, співчувати, виявляти творчу ініціативу, бути активним, дбати про добрі стосунки з членами сім’ї, з друзями, вміти гідно поводитися в разі перемоги чи поразки.

Психологічна просвіта

  Завданням психологічної просвіти є підвищення психологічної культури, пропагування психологічних знань серед учнів,батьків та вчителів.

 Методами психологічної просвіти є: виступи психолога на батьківських зборах, виступи на педрадах, психологічні тренінги для учнів, батьків та педагогів, семінари, відкриті покази  корекційно- розвивальних занять, школи педагогічної майстерності.

Організаційно-методична робота

 Важливим напрямом діяльності практичного психолога є також і методична робота, адже вона є базою для інших напрямів роботи. Зокрема важливими є: розробка та адаптація корекційних і розвивальних програм для роботи із дітьми, розробка рекомендацій для батьків та вихователів, підбір психологічної літератури, підбір та розміщення інформаційних матеріалів на стенді, обладнання психологічного кабінету.

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Автризація в системі електронних звернень