A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальний Заклад "Ковалівський Навчально-Виховний Комплекс "Загальноосвітня Школа І-ІІІ ступенів-Ліцей"

Сімейний кодекс

Дитина знає,  що вона прекрасна,

                   дорослі  іноді  роблять все, щоб вона про це забула.                                                                                                        (В.Сухомлинський)

  • Хай життя протікає природнім шляхом, щоб міг розкритися вроджений потенціал вашої дитини.

  • Щастя – це реалізація самого себе, задоволення своїх запитів.

  • Будь-яка затримка, заминка у розвитку -  передумова до поразки у боротьбі за реалізацію дитиною своїх задатків. Не заспокоюйтесь тим, що дитина пізніше себе знайде. Минуле закономірно входить у теперішнє, а сьогодення -  у майбутнє.

  • Більшість наших дітей – "просто діти”. Не робіть з  них "вундеркіндів”, не ставте непомірні вимоги. Дитина повинна бути частіше задоволеною від того, що вона може, ніж тривожною через свою неповноцінність.

  • У різних дітей – різні здібності, їх треба розвивати. Визначення неоднаковості – фундамент істинної соціальної справедливості.

  • Щоб підготувати дитину  до життя, треба дати певну систему знань, умінь і навиків – це дають учителі. Культуру взаємостосунків дитина приносить із сім’ї.

  • Утвердитись в житті може тільки активна дитина.

  • Ростіть людину дії, вчинків. Бездіяльність атрофує мозок і м’язи, закриває всі  шляхи для реалізації вродженого бажання творити.

  • Дозволяйте дитині ризикувати. Тоді прийде сміливість, уміння швидко орієнтуватися, приймати самостійні рішення.

  • Правильно виховувати може лише та людина, яка знає свою дитину, розуміє,відчуває її настрій, орієнтується в інтересах,  цінностях,  звичках, здібностях.

  • Не орієнтуйте навіть найздібнішу дитину на винятковість.

  • Не формуйте "зручну”  дитину  - слухняну, покірну, а виховуйте дитину, яка живе своїми думками і чужими почуттями, самостійну, чуйну, тактовну і активну.

  • Не використовуйте в своїй практиці вислів: "Роби, бо я так звелів”. Замініть на іншу:  "Роби, бо цього не зробити не можна”. Дитина повинна звикнути до вимог розумних, необхідних.

  • Штучно не прискорюйте розвиток своєї дитини. Прийде час – і дитина сама вимагатиме більшого.

  • Нехай накопичує досвід у темпі, який під силу її  розвиткові, хай вчиться сама розпоряджатися своїм вільним часом.

  • Довіряйте дитині , тоді в житті їй  буде спокійніше, вона буде відвертішою, добропорядною  і комунікабельною.

  • Процес розвитку вимагає від усіх нас великого терпіння. Виховуйте вимогливою любов’ю.

  • Будьте послідовними у своїх вимогах. Виробіть правила-обов’язки, спокійний тон спілкування.

  • Ставтесь до дитини з повагою. Тоді вона буде поважати себе та інших людей.

  • Не дивіться на дитину як на власність. Наша мета – виховати людину для суспільства, для життя серед людей, а не для себе.

  • Ніколи не відмовляйте дитині в допомозі. Але і не посягайте на природнє бажання дитини прожити своє життя.

  • Не шукайте істину в дрібницях. Спробуйте відповісти, чому дитина зробила саме так, що нею керує? Згадайте себе в тому ж віці, в схожій ситуації. Можливо, виникне інше рішення.

  • Говоріть дитині не тільки те, чим ви не задоволені,  але й що вас радує. Не порівнюйте з іншими дітьми. Найкраще порівняння з самим  собою.

  • Будьте відповідальними за наслідки своїх висловів і дій.

  • Ставтесь до дитини серйозно. В житті немає чернеток. Кожен момент свого життя дитина або реалізує, або заперечує себе.

  • Ніколи не говоріть, що вам немає часу виховувати власну дитину. Ми виховуємо своїм життям, поведінкою, спілкуванням з іншими людьми, ставленням до праці, до людей. Виховуємо своєю присутністю і  відсутністю.     

  • Ростіть  щасливу людину. Щастя – це процес досягнення  одних цілей і планування інших, безперервне самовдосконалення.

School.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Автризація в системі електронних звернень